14 of July

Jag, som i evigheter varit helt inställd på att det är i september min stora resa tar sin början, har idag fått reda på att NEHEJJDÅ - det är den 14 JULI jag ska åka! Nästan två månader tidigare än vad jag trott. Jag blev så otroligt chockad. Allt jag planerat... Allt jävla meningslöst räknande, nu vänds allt upp och ner och många av mina planer för sommaren går i stöpet. Hur fan ska jag hinna jobba, campa med Hedvig, åka till Tromsö med Erik, vara i Smögen med Erik, träffa massor vänner, ha min kusin boende hos mig..... På EN månad. Det går ju inte.... Helt chockad. Upp och ner. Snurr, snurr.

På ett sätt är jag såklart glad. Eller jag vet inte. Jag känner mig förvirrad. Men jag längtar ju SÅ, och nu helt plötsligt har två månader av väntan dragits av... Men de månaderna skulle jag ju passa på att fylla med andra underba saker.... Känns konstigt....

14 juli.... Afrika 14 juli.

3 månader kvar.

Kommentarer
Postat av: My

Hej! Det låter rätt jobbigt :( Jag kan verkligen förstå hur du känner. Jag ska åka den 8 aug i sommar till Indiana, USA. Och skulle dom nu säga att jag skulle åka mycket tidigare så skulle jag bli helt ställd. :/ Men du kommer nog fixa det väldigt bra. Du kanske inte hinner med allt du tänkt men mycket. Och sen kommer du alltid komma hem efter ca 10 mån och då äre sommar igen. Så då kan du träffa dina nära och kära hur mycket du vill ;) Men vilken organisation åker du med?



Kram/ My

2010-04-13 @ 20:25:59
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: My

Jag åker med YFU. :)

2010-04-14 @ 08:18:19
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0